Kanały sprzedaży
Urządzenie pokładowe A4Go oraz pakiet impulsów (doładowanie) możesz zakupić:
poprzez INTERNETOWY SERWIS KLIENTA www.a4go.pl - podstawowy kanał sprzedaży umożliwiający szybkie nabycie urządzenia A4Go oraz zakup doładowań dzięki natychmiastowej płatności elektronicznej w systemie Blue Media, a także pozwalający na wgląd we wszystkie transakcje zakupu oraz wszystkie przejazdy przez konkretne place poboru opłat z datami i godzinami przejazdów.
Krótki film z instrukcją jak korzystać z internetowego serwisu klienta znajduje się na naszym kanale YouTube.
- w Punktach Obsługi Klienta:
- PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W MYSŁOWICACH
ul. Piaskowa 20 (budynek tuż za bramkami w kierunku Krakowa)
tel. 32 76 27 335 fax 32 76 27 334
WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Czynny od poniedziałku do piątku, stacjonarnie i on-line od godz. 6.15 do 21.45. - PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W BALICACH
ul. Krakowska 104 (budynek tuż za bramkami w kierunku Katowic)
tel. 32 76 27 535 fax 32 76 27 435
WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Czynny od poniedziałku do piątku, stacjonarnie i on-line od godz. 6.15 do 21.45.
Uwaga! Od 1 października 2025 r. ww. punkty czynne będą:
- w poniedziałki, środy i piątki od godz. 7.00 do 15.00,
- we wtorki i czwartki od godz. 11.00 do 19.00,
- on-line w dni robocze od godz. 7.00 do 19.00.