Telefon alarmowy

+48 32 76 27 333

Kanały sprzedaży

Urządzenie pokładowe A4Go oraz pakiet impulsów (doładowanie) możesz zakupić:

  • Logo A4Gopoprzez INTERNETOWY SERWIS KLIENTA - podstawowy kanał sprzedaży (wspólny dla A4Go i kartA4), umożliwiający szybkie nabycie urządzenia A4Go oraz zakup doładowań dzięki natychmiastowej płatności elektronicznej w systeme Blue Media, a także pozwalający na wgląd we wszystkie transakcje zakupu oraz wszystkie przejazdy przez konkretne place poboru opłat z datami i godzinami przejazdów.
  • w Punktach Obsługi Klienta:
    • PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W MYSŁOWICACH
      ul. Piaskowa 20 (budynek tuż za bramkami w kierunku Krakowa)
      tel. 32 76 27 335 fax 32 76 27 334
      WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
      Czynny od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do 17.00. Obsługa zdalna (telefoniczna, mailowa) od godz. 7.00 do 21.00.
    • PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W BALICACH
      ul. Krakowska 104 (budynek tuż za bramkami w kierunku Katowic)
      tel. 32 76 27 535 fax 32 76 27 435
      WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
      Czynny od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do 17.00. Obsługa zdalna (telefoniczna, mailowa) od godz. 7.00 do 21.00.