Kanały sprzedaży
Urządzenie pokładowe A4Go oraz pakiet impulsów (doładowanie) możesz zakupić:
poprzez INTERNETOWY SERWIS KLIENTA www.a4go.pl - podstawowy kanał sprzedaży umożliwiający szybkie nabycie urządzenia A4Go oraz zakup doładowań dzięki natychmiastowej płatności elektronicznej w systemie Blue Media, a także pozwalający na wgląd we wszystkie transakcje zakupu oraz wszystkie przejazdy przez konkretne place poboru opłat z datami i godzinami przejazdów.
Krótki film z instrukcją jak korzystać z internetowego serwisu klienta znajduje się na naszym kanale YouTube.
- w Punktach Obsługi Klienta:
- PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W MYSŁOWICACH
ul. Piaskowa 20 (budynek tuż za bramkami w kierunku Krakowa)
tel. 32 76 27 335 fax 32 76 27 334
WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
- PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W BALICACH
ul. Krakowska 104 (budynek tuż za bramkami w kierunku Katowic)
tel. 32 76 27 535 fax 32 76 27 435
WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Punkty Obsługi Klienta w Mysłowicach i Balicach czynne są:
- w poniedziałki od godz. 11.00 do 19.00
- od wtorku do piątku od godz. 7.00 do 15.00.
Obsługa zdalna klientów realizowana będzie w każdy dzień roboczy od godz. 7.00 do 19.00.
Uwaga! Od 2 stycznia 2026 r. zmianie ulegną tryb i godziny pracy Punktu Obsługi Klienta.
Obsługa stacjonarna Klientów będzie prowadzona tylko w Punkcie Obsługi Klienta w BALICACH, Krakowska 104, 32-083 Balice:
- w poniedziałek od godz. 11.00 do 17.00,
- od wtorku do piątku od godz. 7.00 do 13.00.
Obsługa zdalna Klientów będzie prowadzona od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do 17.00.
Kontakt:
- e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
- telefon: 32 7627 335 lub 32 7627 535.