Telefon alarmowy

+48 32 76 27 333

Kanały sprzedaży

Urządzenie pokładowe A4Go oraz pakiet impulsów (doładowanie) możesz zakupić:

  • Logo A4Gopoprzez INTERNETOWY SERWIS KLIENTA www.a4go.pl - podstawowy kanał sprzedaży umożliwiający szybkie nabycie urządzenia A4Go oraz zakup doładowań dzięki natychmiastowej płatności elektronicznej w systemie Blue Media, a także pozwalający na wgląd we wszystkie transakcje zakupu oraz wszystkie przejazdy przez konkretne place poboru opłat z datami i godzinami przejazdów.

Krótki film z instrukcją jak korzystać z internetowego serwisu klienta znajduje się na naszym kanale YouTube.

  • w Punktach Obsługi Klienta:
  • PUNKT OBSŁUGI KLIENTA W MYSŁOWICACH
    ul. Piaskowa 20 (budynek tuż za bramkami w kierunku Krakowa)
    tel. 32 76 27 335 fax 32 76 27 334
    WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

Punkty Obsługi Klienta w Mysłowicach i Balicach czynne są:

  • w poniedziałki od godz. 11.00 do 19.00
  • od wtorku do piątku od godz. 7.00 do 15.00.

Obsługa zdalna klientów realizowana będzie w każdy dzień roboczy od godz. 7.00 do 19.00.

Uwaga! Od 2 stycznia 2026 r. zmianie ulegną tryb i godziny pracy Punktu Obsługi Klienta.

Obsługa stacjonarna Klientów będzie prowadzona tylko w Punkcie Obsługi Klienta w BALICACH, Krakowska 104, 32-083 Balice:

  • w poniedziałek od godz. 11.00 do 17.00,
  • od wtorku do piątku od godz. 7.00 do 13.00.

Obsługa zdalna Klientów będzie prowadzona od poniedziałku do piątku, od godz. 7.00 do 17.00.
Kontakt: